breaking news New

Treni niset 25 sekonda më herët, kompania hekurudhore japoneze kërkon falje publike

Ku ka llaf nuk është pa gjë” – thotë populli. E tillë është edhe historia e kësaj memeje të famshme në rrjetet sociale, sipas së cilës, një tren në Japoni mbërriti në stacion me 35 sekonda vonesë, dhe për këtë piloti u kërkoi ndjesë pasagjerëve dhe Qendra e Hekurudhës u ktheu lekët e biletës të gjithëve. Këtë herë kemi edhe anën tjetër të medaljes, një histori së cilës edhe prestigjozja BBC i ka kushtuar artikullin më poshtë.

Për vetëm 25 sekonda më herët

Treni niset 25 sekonda më herët dhe kompania hekurudhore japoneze kërkon falje publike. Kjo pasi një klient u ankua se nuk arriti të hipte në tren, megjithëse kishta arritur në orar. Kompania ka kërkuar falje për “çdo shqetësim” të shkaktuar klientëve pasi një tren u largua nga stacioni 25 sekonda më herët.

Duke qenë se Japonia ka një nga shërbimet hekurudhore më të përpikta në botë, ky incident u konsiderua i denjë për një njoftim publik për shtyp, shoqëruar me falje dhe një hetim të brendshëm kur treni i orës 7.12 të mëngjesit në Stacionin Notogawa u nis në 7.11 e 35 sekonda të mëngjesit.

Hekurudhat e Japonisë Perëndimore (e njohur si JR-West) theksuan se treni, i destinuar për në Stacionin Nishi-Akashi në prefekturën Hyogo, mbërriti në ndalesën e tij të radhës pas Notogawa pikërisht në “kohën e përcaktuar”. Por një zëdhënës megjithatë e përshkroi incidentin si “vërtet të pafalshëm”, pasi disa klientë nuk ishin në gjendje të hipnin në tren dhe një u ankua te një punonjës i stacionit, i cili ia referoi çështjen selisë së JR-West.

Ai vjen pas një incidenti të ngjashëm në vjeshtën e vitit të kaluar, kur një tren nga Tokio për në qytetin lindor të Tsukuba u nis 20 sekonda më herët, duke bërë që operatori i Tsukuba Express të kërkonte falje publike. Asnjë klient nuk ishte ankuar në atë incident të veçantë, por falja u shpërnda gjerësisht në mediat sociale dhe u krahasua me performancën më pak se të kënaqshme të kompanive hekurudhore perëndimore.

JR-West tha në deklaratën e saj për shtyp se kishte hetuar incidentin e së premtes dhe zbuloi se konduktori kishte “keqkuptuar” orën e nisjes dhe kishte sinjalizuar shumë herët. Kompania tha se do të ofronte trajnime për të parandaluar përsëritjen e ngjarjeve të ngjashme.

0 Comments

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register

Verified by MonsterInsights