BMW i thotë lamtumirë makinave elektrike; ka zgjidhur problemin e motorëve me hidrogjen!
Duket sikur motorët me hidrogjen mund të jenë zhvillimi tjetër i madh në botën e makinave. Ndërsa automjetet elektrike (EV-të) kanë qenë në qendër të vëmendjes për favorizimin e emetimive zero, makinat me hidrogjen kanë qenë tërësisht në hije.
Kompanitë e automjeteve elektrike synojnë të dominojnë tregun deri në vitin 2030, por motorët e hidrogjenit po marrin që tani një pjesë. Makinat me hidrogjen janë të ngjashme me automjetet elektrike, por vijnë me një veçori të këndshme të quajtur qelizë karburanti hidrogjeni, e cila lëshon vetëm avujt e ujit. Kjo u jep atyre një avantazh vendimtar në konkurrencën për udhëtimin më miqësor ndaj mjedisit.
Deri më tani, Shtetet e Bashkuara kanë parë rreth 2.5 milionë automjete elektrike që kanë dalë në rrugë, por që nga mesi i vitit 2022, vetëm rreth 15,000 makina me hidrogjen janë në qarkullonim, dhe ato janë të gjitha në Kaliforni.
BMW planifikon të nxjerrë në treg makina me hidrogjen deri në vitin 2025
Në epokën e ardhshme të transportit, fokusi do të jetë në performancën e shpejtë, furnizimin e shpejtë me karburant dhe opsionet më miqësore ndaj mjedisit. Motorët e hidrogjenit po shfaqen si një ndryshim potencial i lojës në industrinë e automobilave, duke u përafruar me këto prioritete.
Vetëm një pjesë e vogël e prodhuesve po e zhvillojnë në mënyrë aktive këtë teknologji për të udhëhequr rrugën në automjetet me hidrogjen, dhe BMW është në mesin e tyre.
Sipas CEO të BMW, Oliver Zipse, motorët me hidrogjen do të luajnë një rol të rëndësishëm në pjesë të ndryshme të botës në planin afatgjatë.
Një automjet me qeliza karburanti me hidrogjen (HFCV) funksionon me një motor të ngjashëm me një automjet elektrik me bateri, por përdor një grumbull qelizash karburanti në vend të një baterie të rëndë. Këto qeliza karburanti kombinojnë hidrogjenin (H2) me oksigjenin (O2) nga ajri për të prodhuar avujt e ujit dhe për të gjeneruar energji elektrike. Në terma më të thjeshtë, automjetet me qeliza karburanti janë një lloj hibridi i quajtur automjete elektrike hibride me qeliza karburanti (FCHEV).
Edhe pse hidrogjeni është elementi më i bollshëm në univers, ai zakonisht nuk gjendet në formën e tij të pastër dhe shpesh kombinohet me elementë të tjerë. Krijimi i hidrogjenit të pastër për automjetet përfshin një proces me energji intensive për të zbërthyer komponimet, që zakonisht rrjedhin nga lëndët djegëse fosile si gazi natyror.
Ndërsa automjetet me qeliza karburanti me hidrogjen ndajnë ngjashmëri me automjetet elektrike (EV), ato kanë cilësi unike që i veçojnë ato. Ashtu si homologët e tyre, motorët me hidrogjen mund të furnizohen me karburant shpejt dhe të ruajnë një gamë të qëndrueshme lëvizjeje pavarësisht nga ndryshimet e temperaturës.
BMW iX5 Hidrogjen
BMW është vendosur të prezantojë BMW iX5 Hydrogen, një nga tre automjetet me energji hidrogjeni që do të impresionojë fansat e BMW në 2024.
Ky koncept SUV miqësor ndaj mjedisit është krijuar për të udhëhequr lëvizshmërinë elektrike, duke u fokusuar në performancën mbresëlënëse. Përmbushja e objektivave ambicioze për emetimet zero të karbonit në dekadat e ardhshme kërkon një shumëllojshmëri burimesh të rinovueshme të energjisë për të përmbushur kërkesën në rritje për elektrifikim nga bizneset, qytetet dhe vendet.
Hidrogjeni pritet të luajë një rol vendimtar në formësimin e kësaj të ardhmeje.
Këtu janë disa avantazhe të hidrogjenit BMW iX4:
Edhe pse numri i makinave elektrike është rritur me shpejtësi në tre vitet e fundit, Agjencia Ndërkombëtare e Energjisë kishte parashikuar që vetëm 16% e automjeteve do të ishin elektrike deri në fund të vitit 2023.
Ka një shans të madh që makinat me hidrogjen të marrin një pjesë të tregut të makinave, i cili aktualisht dominohet nga automjetet me emetim të lartë.
Prodhuesit e motorëve me hidrogjen duhet të kujtojnë se nuk do të ketë një zgjidhje që i përshtatet nevojave të lëvizshmërisë së secilit në mbarë botën. Pra, në të ardhmen, ne mund të shohim sisteme të ndryshme alternative të drejtimit që bashkëjetojnë.
0 Comments